Spørgsmål og svar

Hvordan bestiller vi en rejse ?
Når I bestiller en rejse, bliver Jeres bestilling behandlet af os. Det er Jeres sikkerhed for at bestillingen er korrekt, og at I har fået den rette rådgivning. I får automatisk en bekræftende mail på, at vi har modtaget Jeres bestilling.

Når vi har behandlet Jeres bestilling, kontakter vi Jer på mail eller telefon indenfor 24 timer. Omkring weekender og helligdage vil svartiden dog være længere.

Hvorfor skal vores rejsebestilling "behandles" ?
Vores hoteller er specielt udvalgte for deres unikke atmosfære, service eller pris. De er ikke en del af et online bookingsystem og derfor skal vi kontakte hotellerne personligt, før vi kan garantere, at hotelværelset er bestilt på de dage, I ønsker.

Hvis det ønskede hotel eller fly er udsolgt, tilbyder vi så vidt muligt et alternativ indenfor samme prisklasse og beliggenhed.

Hvordan betaler vi ?
Vi vil ikke kræve betaling for rejsen, før vi har sikret, at alle bestillinger er korrekte. Derfor kan I ikke betale online. Når vi har behandlet Jeres bestilling, kontakter vi Jer pr. mail, telefon eller brev. I modtager samtidig en faktura (eller faktura på depositum).

Hvordan får vi billetterne ?
Når vi har modtaget betaling for rejsen eller depositum sender vi rejse-dokumenterne til Jer med post eller mail.

Hvornår er bestillingen bindende ?
Jeres bestilling er først bindende, når I har modtaget den endelige bekræftelse fra os og vi har modtaget betalingen rettidig.

Hvad gør vi, hvis vi ikke vil rejse alligevel ?
I kan annullere Jeres rejse ved at kontakte os. Efter betaling og udstedelse af rejsearrangementet gælder luftfartsselskabets og hotellets annullerings-betingelser.

Hvad sker der, hvis vi ikke når at betale
vores rejse til tiden ?

Såfremt I ikke har indbetalt depositum eller rejsens fulde pris til bureauet inden for den angivne tidsfrist VIL RESERVATIONEN BLIVE ANNULLERET.

Se i øvrigt de generelle betingelser